Jak u mě proběhl svaťák?

 

Období svaťáku mě děsilo snad celý čtvrťák. Na maturitu jsem se snažila připravovat průběžně – nikdy jsem učení vyloženě neflákala, otázky si alespoň trošku pročítala v průběhu posledního ročníku. Ale i tak mě dostihl…

Hned po maturitě mě čekaly fyzické přijímačky, takže bylo mým cílem nepřibrat a udržet si fyzičku. Ouha, tak to nevyšlo. Před maturitou se u mě střídaly dvě období – buď jsem nechtěla jíst vůbec, nebo jsem jedla za tři.

16789832_1807669252891206_1011046455508467712_n

Jak bych shrnula svaťák..?
Nárůst

  • spotřeby kávy, čokolády, ořechů, ciderů, jablek (Asi nová úchylka, tolik jsem jich snad nesnědla za celý rok. Stane se.)
  • nespavosti, únavy
  • bolesti hlavy a zad (Několikahodinové sezení mým zádům vůbec nedělalo dobře, a to jsem seděla na míči. Vystřídala jsem nekonečně moc poloh a ke konci týdne už nepomáhalo vůbec nic.)
  • stresu, nervů
  • všemožných prokrastinačních aktivit (Podle tety wiki je prokrastinace do určité míry normální psychologické chování, takže mám pořád ještě naději, že nemám mentální poruchu. Jasně, všichni ti to věří.)
    …tento blog jen tak mimochodem také vznikl v období svaťáku!
  • mého tělesného objemu
    …velice ráda bych jako poslední bod uvedla „nárůst vědomostí,“ ale tímto tvrzením si nejsem vůbec jistá!17817631_946667795471887_4917570020130684928_n


Úbytek

  • zásob čokolády, ořechů a kafe (jablek zbylo ještě pořád dost)
  • spánku
  • soustředěnostiIMG_20170516_183622.jpg

I když to zní možná trošku děsivě, čekala jsem vše horší. Jsem nervák, ale vše proběhlo víceméně v klidu. Nekonaly se žádné ubrečené záchvaty, z domu mě rodiče nevyhodili a já jsem zvládla vše překonat s úsměvem. K mému překvapení jsem k maturitě šla celkem v klidu a po prvním předmětu to ze mě spadlo úplně. A můžu prohlásit, že je maturita v kapse! 🙂

 

Leave a Reply

